FANDOM

Nota biogràficaEdit

Nascut a Oviedo el 1972, aquest jove i polivalent artista, després d’anys de concursos i profanzines, es va estrenar en el món del còmic autopublicant-se un comic-book anomenat Love Gun, que anys després reapareixeria a l’editorial Undercómic. Aquesta reedició va ser realitzada conjuntament amb Ígor Medio.

Es va iniciar com a professional treballant diversos anys per a la revista El Víbora. A més d’algunes històries curtes i unes quantes portades, va crear tres sèries: Paraíso Punk Rock Bar (editada després en un volum únic a Itàlia per Kappa Edizioni), Tenebro i Comprobando la Realidad, aquesta última amb guió de Mauro Entrialgo.

Les seves col•laboracions inclouen la realització de la sèrie Crononautas per a la revista Mister K d’ediciones El jueves, i els seus treballs com a il•lustrador per a El País en l’antic suplement “Tentaciones”, “EP3” a l’actualitat, entre d’altres.

Com a colorista ha treballat amb DC comics i Marvel Comics. Destaquen títols com Bat Girl Year One, Breach, Doc Strange amb dibuix de Marcos Martín i tintes d’Álvaro López o Human Target amb dibuix de Javier Pulido.

Tanmateix, també ha col•laborat en produccions cinematogràfiques i publicitat per a empreses com Lola Films, Canal Plus i Mediapro. En el camp del disseny i la il•lustració s’inclouen treballs realitzats per a discs de grups musicals com Manta Ray, Australian Blonde, Felpeyu...

2007Edit

Desperta

EnllaçosEdit

JaviRodríguez. Web de l'autor.

La Guía del Cómic. Molta informació sobre la seva trajectòria professional en el món del còmic.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori