FANDOM

Kikonavarro.jpg

Niki Navarro

Nota biogràficaEdit

Neix a Barcelona al 1983, es cria dins d'una habitació amb terra de mosaic i una finestra des d'on pot veure un quiosc, una terrassa d'un bar i un encreuament de carrers ple de tràfic. Allà es refugia dins un ampli món imaginari on viu vàries aventures que encara continuen. De més gran intentarà submergir-se a la Pompeu Fabra per estudiar Humanitats sense gaire èxit, i es veurà empesa cap a terres llunyanes on es titularà com a productora Editorial i treballarà coordinant els salons Expocómic i Expomanga a Madrid, i altres petites tasques que no venen al cas. També creuarà el bassal fins arribar a Cuba on farà un curs de guió cinematogràfic. Cansada de caminar lluny de casa, decidirà tornar a la seva ciutat natal i canviarà els seus plans de vida per encaminar-se cap a l'audiovisual; treballarà amb Jaume Balagueró i Enric Folch com a meritòria de direcció, cosa que la durà xino-xano cap al programa Polònia, on ara resideix com ajudant de Producció i coordinadora d'actors. S'estrena com a guionista amb La llegenda del bandoler Serrallonga.

2008Edit

La llegenda del bandoler Serrallonga.

EnllaçosEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori