FANDOM

Lovehina1.jpg

Portada del primer número

CrèditsEdit

Guió i dibuix: Ken Akamatsu.

Temàtica: Shonen, Comèdia, Ecchi, Romanticisme

Traducció: Laura Casanovas

Edita: Ediciones Glénat.

Anys d'edició: 2008-2009.

ISBN: 978-84-8357-496-6

Format: 192 pàg. en blanc i negre. Enquadernat en rústica. Sentit de lectura oriental.

Preu: 6,5 €.

Periodicitat: Bimestral

Sèrie de 14 toms. Finalitzada.

SinopsiEdit

Quan en Keitaro Urashima tenia 5 anys va prometre a la seva millor amiga de la infància, que quan fossin grans anirien junts a la Todai (La universitat de Tokyo), ja que segons es diu si dues persones que s'estimen hi entren juntes el seu amor serà etern. 15 Anys després en Keitaro s'està esforçant per a poder accedir a l'esmentada universitat. El problema rau en el fet que el pobre noi és pocatraça, sapastre i un inepte per als estudis. Havent suspès dos cops les proves d'accés, els seus pares el fan fora de casa. A part no recorda la cara ni el nom de la nena dels seus records. Decideix anar a viure amb la seva àvia, que regenta una hostal. La sorpresa d'en Keitaro serà majuscula al descobrir que l'hostal ara és un residència femenina i que la seva àvia se n'ha anat a fer la volta al món.

Després d'una mala arribada, que provoca que les noies de la residència pensin d'ell que és un pervertit, entra a treballar com a encarregat de la residència.

NotesEdit

Té una versió Anime de 25 Episodis, 2 especials (d'hivern i primavera) i 3 OVA. A España es van llicenciar la sèrie i els 2 especials. Hi ha un pack compost per la sèrie de 25 episodis i els dos especials; inclou el doblatge en català.

EnllaçosEdit

Pàgina web de l'autor, Ken Akamatsu (en japonès)

Love Hina al catàleg de Glénat

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori