FANDOM

173-1.jpg

Portada del primer número

Crèdits generalsEdit

Guió i dibuix: Rumiko Takahashi.

Temàtica: Shonen, Fantasia, Sobrenatural, Drama, Aventures, Acció

Traducció: Verònica Calafell Callejo.

Edita: Ediciones Glénat.

Anys d'edició: 2005 i segueix.

Format: 192 pàg. en blanc i negre. Enquadernat en rústica.

ISBN: (obra completa) 978-84-8449-849-0.

Preu: 6,5 €.

Periodicitat: Mensual.

56 números publicats de 56. Finalitzada.

SinopsiEdit

La història comença a Tòquio (Japó), amb una estudiant d'institut anomenada Kagome Higurashi com a protagonista, que de camí a l'institut s'apropa al pou segellat de casa seva (un temple shintoista). Ho fa per a agafar el seu gat, en Buyo, ja que el seu germà té por d'entrar-hi. Quan s'apropa al pou, un dimoni mig dona mig centpeus l'atrapa. El dimoni diu que la Kagome posseeix l'Esfera dels quatre esperits (Shikon no Tama) i intenta agafar-la. En aquest instant, el dimoni desapareix i la Kagome es troba a l'era Sengoku del Japó. La Kagome investiga el lloc i es troba una vella sacerdotessa anomenada Kaede, que assegura que té la mateixa aparença que la Kikyō, la seva germana gran (i una poderosa sacerdotessa), que havia mort i havia estat cremada juntament amb l'esfera dels quatre esperits, emportant-se-la al més enllà. La Kaede li explica la història de com, 50 anys abans, un semidimoni (hanyō) de nom Inuyasha havia intentat robar l'esfera a la Kikyō, ferint-la de mort, però la Kikyō va aconseguir tocar-lo amb una fletxa màgica, que el va deixar inmobilitzat i inconscient i va fer que pogués recuperar l'esfera abans de morir.

Resulta que la Kagome és la reencarnació de la Kikyō;, i que té l'esfera dels quatre esperits dins el seu cos. Quan el dimoni centpeus la hi treu i se l'empassa, adquirint un gran poder, la Kagome es veu obligada a despertar l'Inuyasha per poder-lo vèncer.

Poc després de recuperar l'esfera, la tornen a perdre, i la Kagome la fa miques accidentalment quan intenta recuperar-la. Les peces es reparteixen per llocs llunyans, i la sèrie narra les aventures de l'Inuyasha i la Kagome a la recerca dels fragments de l'esfera. Mentre cerquin, trobaran nous companys que s'uniran a la seva aventura per diverses raons personals. A través de la història, els sentiments entre la Kagome i l'Inuyasha augmentaran, tot i que el romanticisme és una part secundària durant la major part de la història.

NotesEdit

La versió animada consta de 167 episodis corresponents als primers 356 capítols (tom 36).

El manga es va acabar de publicar el 17 de juny de 2008. Al japó n'han sortit 56 toms i 1 tom especial centrat en la relació entre la Kagome i l'Inuyasha.

EnllaçosEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori