FANDOM

Dones1.jpg

Portada del primer número

CrèditsEdit

Guió i dibuix: Maitena.

Traducció: [[Geron%E8s%20i%20Planagum%E0%2C%20Carme|Geronès i Planagumà, Carme]].

Edita: Rosa dels vents.

Any d'edició: 2003-2005.

ISBN: (1) 978-84-01-38642-8, (2) 978-84-01-38643-5, (3) 978-84-01-38651-0, (4) 978-84-01-38662-6, (5) 978-84-01-38665-7.

Format: 80 pàg. en color. Enquadernat en cartoné.

Preu: 14 €.

SinopsiEdit

La família, la feina, les amigues, l’amor, el sexe, els fills, els pares i els avis: tot té cabuda en les divertides vinyetes del món de Maitena, però des d’una perspectiva única… el punt de vista de la dona d’avui. La dona d’avui? La dona estresada o, com bé diu el títol, «alterada». O atrafegada, atabalada, aclaparada, angoixada… Per què? Per les nombroses tasques i deures dintre i fora de casa; per l’obligació de ser bonica, o si més no de semblar-ho; pel desig de ser forta i la sorpresa en descobrir-se fràgil. Els temps han canviat, totes semblem més alliberades, fins i tot més felices, però les relacions importants continuen presents a les nostres vides. Encara plorem davant d’un telèfon que no sona. Encara volem ser desitjades. Sovint som una mica ingènues. Aquest és el món que retrata Maitena. En les seves històries, la ironia i la tendresa es donen la mà, convertint l’humor en una lliçó de supervivència. Lluny del feminisme radical i a prop, molt a prop, del tragí quotidià de totes les dones sense distincions, aquestes dones alterades són un retrat cabdal de les misèries i les grandeses d’aquest joc de regles estranyes que és la vida.

NotesEdit

EnllaçosEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori